čtvrtek 5. září 2013

Nová překladatelka!

Milé čtenářky, milí čtenáři!

Po dlouhé době mám pro vás dobrou zprávu :) Překlad povídky přebrala další šikovná překladatelka. Domluvily jsme se asi před týdnem a podle svých slov začala na překladu hned pracovat. Jakmile bude další kapitola hotová, umístím sem odkaz, kde budeme povídku moci dál sledovat.

EDIT: Pokračování překladu povídky najdete zde: http://www.owlwings.estranky.cz/clanky/ne-jen-granger.html

Přeji hezký den!

13 komentářů:

  1. To je super! Vážně se těším jak to dopadne...

    OdpovědětVymazat
  2. Báječné! Velice se těším na další kapitoly, už jsem se pomalu smiřovala s tím, že si další výbornou povídku nedočtu do konce :-/

    OdpovědětVymazat
  3. skvělé skvělé úžasné!!!!! po dlouhé době jsem sem zabloudila - už pomalu ztrácejíc naději, že se dozvím, jak to dopadne a ejhle - báječná zpráva mě tu čkala.
    kluciasek

    OdpovědětVymazat
  4. No to je skvělá zpráva:-))) díky moc a těším se na pokračování.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to nejak nevyšlo co?škoda....

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravím, koukám, že nová překladatelka vzala kramle dřív, než se alespoň řádečkem projevila... Mi připadá, že je ta úžasná povídka zakletá :)

    OdpovědětVymazat
  7. nebo si to překládá pro sebe a nechce se podělit ..... fňuk fňuk ....

    OdpovědětVymazat
  8. škoda :( uz som sa začínala tešiť :(

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, prosím jak to dopadlo s pokračováním? Překlad se odkládá? děkuju, těšila jsem se.

    OdpovědětVymazat
  10. ak som dobre videla, preklad sa pripravuje tu:
    http://www.owlwings.estranky.cz/clanky/novinky.html
    Jacomo prekladá úžasne, teším sa už teraz ako malá :D :D

    OdpovědětVymazat
  11. Omlouvám se všem natěšeným, že to tak dlouho trvalo. Musela jsem splnit všechny své předchozí překladatelské závazky, ale teď už mám konečně čas a můžu dokončit překlad této povídky. Novou kapitolu najdete v brzké době (v průběhu listopadu 2014) na www.owlwings.estranky.cz
    Děkuji vám za trpělivost!
    sova Jacomo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nemohla jsem si dnes přečíst lepší správu :-) . zašla jsem se sem podívat jen tak pro jistotu a vida. Bezvadné, už se na kapitolku moc těším.

      Lucka

      Vymazat
  12. Pokračování překladu KONEČNĚ spuštěno - http://www.owlwings.estranky.cz/clanky/nog-22.html
    sova Jacomo

    OdpovědětVymazat